Pramogų ir poilsio parkai Lietuvoje

Pramogų Parkai

LABAS nuotykių parkas

Posted by Marius on 2011/07/13 in Nuotykių parkas with No Comments

Nespėjo įspūdžiai ataušti iš Lūšies Kelio, o mes jau lankomės LABAS nuotykių parke. Oras šiaip sau – lynoja, tad vaikų neimame, nors ir buvom suplanavę vykti su jais. LABAS nuotykių parkas yra įsikūręs ant Neries kranto Vilniuje, Antakalnio mikrorajone šalia Valakampių tilto (Lizdeikos gatvėje). Šis nuotykių parkas gavo mobiliojo ryšio kortelės prekinio ženklo jėgą ir atributiką, tad nenustebome visur matydami geltonai-juodai „apiformintus“ medžius. Parkas pasitinka mus statybos darbais – čia tuoj bus nutiestos dar dvi trasos, tad artimiausiu laiku teks dar grįžti.

Panoraminis parko vaizdas iš Raudonosios trasos platformos pradžios

Kita priežastis, dėl kurios čia verta grįžti yra pačios lipynės. Pradėjome nuo Žaliosios trasos. Ji labai paprasta ir tikrai ją galima vadinti “apšilimo trasa”. Trasą perėjome per 10 minučių. Mūsų tikslas – Raudonoji trasa, kuri šiame nuotykių parke yra tikrai įspūdinga – 574 metrai ilgio, net 26 rungtys, iš kurių net 7 skrydžiai, kurių ilgiausias – apie 100 metrų. Ją įveikėme per 1,5 valandos, nes vienas kitą fotografavome medžiuose, o ne ant žemės. Trumpas poilsis tik padeda pajausti trasos įveikimo malonumą.

Instruktoriai LABAS nuotykių parke labai paslaugūs. Jie nuolatos mus stebėjo ir patarinėjo, kaip geriau įveikti rungtis, aiškino, kaip prisitraukti čiuožinėjančias rungtis. Su jais pakalbėjome ir kaip jiems sekasi žiemą ar per lietų, kaip gelbėja žmones, kurie užstringa trasos viduryje ir t.t. Šaunūs jaunuoliai.

Perėję Raudonąją trasą, ryžomės kur kas ekstremalesnėms pramogoms – dvigubam skrydžiui per Nerį į priekį ir atgal) bei Drambliaskrydžiui. Skrydis per Nerį tikrai įspūdingas. Skriejama daugiau nei 200 metrų virš upės, tada palipome aukščiau ir parskriejome atgal. Tikrai įspūdingas skrydis.

Atsitokėję po didesnio adrenalino antplūdžio ryžomės dar didesnei avantiūrai. Drambliaskrydis yra laisvo kritimo šuolis iš 16 metrų aukščio. Padarytas jis labai protingai. Jei Raudonojoje trasoje „tarzankė“ dažniausiai būna didžiausias stabdis, nes vis nesirįžtame šokti, tai Drambliaskrydyje viskas daug paprasčiau. Pasikabini rankomis ant virvės, įtempta virvė neleidžia kojomis pasiekti atramos. Tada jau kelio atgal nebėra – jei nenušoksi, kabėsi tol, kol rankos pavargs ir vis tiek nukrisi… Dėl šio sprendimo reiktų pagirti parko kūrėjus UNOparks. Kritimo metu ir kai supiesi – jausmas nerealus. Adrenalinas plūsta per kraštus, rankos kojos dreba, o nulipus žemyn tikrai norisi lakstyti, nes nuovargis lyg ir dingo…

Tikrai maloni patirtis ir apsilankymas LABAS nuotykių parkas, bet reiktų išskirti keletą pliusų ir minusų.

Pliusai

Vaikų trasa padaryta labai gerai, instruktoriai prižiūri vaikus, kol tėvai laipioja.

Keletas rungčių tikrai įspūdingos ir originalios, pavyzdžiui čiuožimas rogutėmis, sūpynės ar snieglente, lipimas tarp dviejų tinklų, laipiojimas alpinistų uolos imitacijomis, kuoliukai, kurie nusileidžia ir dar keletas kitų linksmų kliūčių.

Kam neužtenka veiklos ar nėra ką veikti apačioje, galima šiek tiek laiko užmušti lauko treniruokliuose.
Pirštinės nemokamos. Instruktorinėje galima pasilikti daiktus ir rūbus.

Labai gerai yra platforma, iš kurios prasideda visos trasos ir kurioje jos visos baigiasi. Pabaigęs vieną trasą iš karto eini prie kitos. Trasos pažymėtos tos spalvos rodyklėmis.

Medžiuose pakabinti šmaikštūs plakatai, pavyzdžiui „Ropškis kaip kiaulė voras“ ir kt.

Minusai

Automobilio parkavimas tiesiog gatvėje. Suaugusiems tai ne problema, bet su vaikais gali būti bėdos, ypač tais, kurie labai nekantrauja pakliūti į parką.

Verdiktas

Rekomenduojama ateiti tiek su vaikais, tiek su draugais. Ypač smagu didelėse kompanijose, nes galima pasišaipyti iš bijančių ar pavargusių draugų (lietuviai esame, tad ši pramoga tikrai mus džiugina, pripažinkime…)

Kadangi daug filmavome, tai ir video išėjo gan neblogas:

Dar keletas foto, kad įsivaizduotumėte, kaip viskas atrodo ten aukštai:

« previous post

Nuotykių parkas „Lūšies k...

Atostogos prie Baltijos jūros dažnai sukelia nemažai galvos skausmo, ypač, kai ryte pr...